کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316363 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

امکان استفاده آسان Flash برروی نسخه جیلبرک شده ویندوز RT میسر شد

امکان استفاده آسان Flash برروی نسخه جیلبرک شده ویندوز RT میسر شد
درست است که Flash ادوبی روزهای آخر عمر خود را سپری می‌کند اما هنوز بسیاری از تبلیغات آنلاین و محتوای چندرسانی مانند بازی‌ها و وب سایت‌هایی نظیر رستوران‌ها براساس این فناوری ساخته شده‌اند. مایکروسافت نیز همچون اپل، پشتیبانی از فلش در ویندوز RT را محدود کرده است. ولی حالا که ویندوز RT جیلبرک شده، کاربران می‌توانند قابلیت پخش فایل‌های فلش را به راحتی به تبلت خود اضافه کنند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از زومیت؛ فلش رفته رفته از روی ابزارهای مختلف حذف می‌شود. فلش هیچ وقت برروی ابزارهای iOS جای نداشت و اندروید نیز رفته رفته آن را حذف می‌کند و مایکروسافت نیز رویه مشابه‌ای را در نظر گرفته است.

در واقع فلش برای ویندوز 8 و ویندوز RT وجود دارد اما در ویندوز RT، تنها وب‌سایت‌هایی که در لیست سفید قرار دارند، امکان اجرای محتوای فلش را دارند. البته کاربر می‌تواند بصورت دستی هر وب‌سایتی که تمایل به نمایش محتوای فلش آن را دارد به لیست سفید اضافه کند اما این کار آزار دهنده است و بسیاری از کاربران نیز اصلا از وجود چنین امکانی در ویندوز RT اطلاع ندارند.

اما حالا که ویندوز RT نیز جیلبرک شده شما می‌توانید این محدودیت را برای همیشه برطرف کنید و فلش را در همه جا استفاده کنید. البته لازم است این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که بزرگترین مشکل محتوای فلش در استفاده بیش از حد از پردازنده و مصرف زیاد باتری است، پس اگر این قابلیت را فعال کنید احتمالا در زمان وب گردی تبلت شما طول عمر باتری کمتری خواهد داشت.

برای فعال کردن فلش در ویندوز RT به این آدرس مراجعه کنید اما پیش از آن باید تبلت ویندوز RT خود را جیلبرک کرده باشید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 13021 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1391/10/27 تعداد مشاهده: 1966
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

alireza 1391/10/27 15:51
بله عزیزم اومده.
html5
saman 1391/10/27 11:18
سلام
اگه فلش بخواد حذف بشه پس طراحی های مالتی مدیا یا تبلیغات بنری که خیلی زیبا با فلش ساخته شده اند توسط چه نرم افزاری انجام میشود ؟؟؟!!!!
نرم افزار جایگزینی با فرمت دیگه ای اومده مگه؟
لطفا ادمین جان جواب بده